Zoeken in deze blog

Financieel interim management

UITSTEKENDE OPGELEIDE MANAGERS

OFM beschikt over uitstekend opgeleide financieel interim managers die tot op directieniveau binnen uw bedrijf of instelling ingezet kunnen worden. Als accurate, tijdelijke vervanger van uw eigen controller, financieel manager of CFO en als betrouwbare ondersteuning bij ondercapaciteit. Maar vooral ook als deskundig toegevoegd manager die u bij complexe problemen met raad en daad kan bijstaan. En hoewel onze medewerkers, interim managers en consultants over het algemeen slechts tijdelijk worden ingeschakeld, draaien zij voor de volle honderd procent mee in uw organisatie. Uiteraard zijn zij daarbij gehouden aan strikte geheimhouding.



WAAROM KIEZEN VOOR EEN FINANCIEEL INTERIM MANAGER VAN OFM

Financieel-economisch en administratief management vraagt om veel ervaring en actuele kennis van zaken. Soms kunt u als ondernemer opeens voor situaties komen te staan waarin die know-how niet voldoende voorhanden is. Op zo'n moment biedt OFM op professionele wijze uitkomst. OFM biedt u een breed en flexibel dienstenpakket op financieel-economisch en administratief gebied waar u op ieder gewenst moment gebruik van kunt maken. Effectieve toegevoegde waarde door betrouwbare financiële specialisten met jarenlange ervaring in de profit- en non-profit sector.



ONDERSTEUNING ZOALS U HET WENST

Optimale flexibiliteit staat voorop bij OFM. In de beschikbare diensten, maar ook in de spreiding van de uren en de duur van het contract. Voor elk probleem op financieel-economisch of administratief gebied is direct hulp op maat beschikbaar. Fulltime of parttime? Voor een korte, lange of onbepaalde periode? U kunt het precies regelen zoals het u het beste past.


ZEER BREED INZETBAAR

Door meer dan 25 jaar ervaring in verschillende branches heeft OFM ook voor uw probleem een snelle en pasklare oplossing. De OFM financieel interim managers kunnen door hun specialistische kennis en vaardigheden effectief ingezet worden in allerlei situaties waarin u 'de cijfers zelf even niet op een rij krijgt'.


Enkele voorbeelden van opdrachten die wij hebben gerealiseerd zijn: 


  • Het samenvoegen van verschillende administratieve systemen na een fusie;
  • het adequaat uitvoeren van (delen van) een reorganisatieproces;
  • begeleiding en scholing van uw personeel bij het invoeren van een nieuw automatiseringssysteem;
  • bij de opzet in invoeren van een planning & controlsysteem;
  • het analyseren van uw bedrijfsresultaten; 
  • het opzetten van een budgetteringssystemen; 
  • de implementatie van een kostenreductieprogramma; 
  • het opzetten en implementeren van een nieuw management informatiesysteem – Balance Score Card;
  • bij Corperate Recovery en Turnaround;
  • bij strategische heroriëntaties;
  • bij het herinrichten van bedrijfsprocessen - Business Prosecc Redesign;
  • bij het projectmatig organiseren rondom informatisering en automatisering;
  • bij het invoeren van IFRS, code tabaksblad, Basel ll/lll of Sarbanes Oxley.

Wilt u meer grip op uw organisatie en de cijfers op rij krijgen neem dan contact met ons op 078-6440040

Geen opmerkingen: